Az Erasmus+ pályázatokon való részvétel célja, hogy olyan Európai Uniós értékeket
képviseljünk, mely hosszú távon a mindennapi életünk részévé, az iskolában dolgozók és
tanulók attitűdjén, gondolkodásmódján lépésről-lépésre változtasson, mindamellet, hogy
módszertani, idegennyelvi, digitális, inklúziós, változást hozzon a mindennapos tanítás-
tanulás folyamatában.
A 2018 ban beadott előszőr rövid távú, majd akkreditációs pályázataink óta, többen
beszélnek idegen nyelvet, modern, a kutatási és tapasztalati eredményeknek megfelelő új
módszereket alkalmaznak, befogadóbbak lettünk, a differenciálást egyre többen
alkalmazzuk, digitális megújulás napi szinten forradalmasította a megismerés dimenzióját, a
hosszú, egész életen át tartó tanulás igénye megnőtt, példát mutatunk tanítványainknak a
megújulásra, kiléptünk komfortzónánkból és a megismerés igénye beépült, alapvető
értékrendünkké vált. A tanulók pedig olyan élményeket és új tanulási módszereket
tapasztaltak, melyek hosszú távon motiválják őket a nyelvtanulás, a világ megismerése iránt.
Ezeket az eredményeket számszerűsíteni is tudjuk , és kell is, de ami igazán fontos, hogy a
háttérben elkezdődött valami pozitív változás a megismerés irányában, mely nemcsak a
pedagógusokat, tanulókat és egyéb munkatársakat érinti, hanem a szülőket és a közvetlen
és közvetett környezetünkre is nagy hatással van.

Fabini Beáta, intézményvezető-helyettes

Erasmus-akkreditacio2021